Man badar i simhallen

Vattenträning

Vattenträning ger en allsidig, effektiv och skonsam motion som
passar alla åldrar.

Det är drop-in till passen. Antalet deltagare är begränsat, se schemat. Biljett kan hämtas ut en timme före varje pass i receptionen.

Passen hålls i multibassängen med ett djup på 135 centimeter förutom pass märkta med * som hålls i stora bassängen.

Schema vattenträning 2-15 augusti

Tid

Måndag

Tisdag

Torsdag

08.45-09.30


Medel 20 st


18.15-19.00

*Medel 20 st


Intensiv 20 st

Schema vattenträning 16-29 augusti

Tid

Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

09.00-09.45



*Medel


11.00-11.45


Medel


Intervall

18.00-18.50

Medel




19.10-20.10




Högintensiv


Beskrivning av pass:

  • Medel: skonsam träning med en blandning av styrka och kondition. Bra nybörjarpass!
  • Intervall: intervallträning där 1–2 övningar repeteras intensivt med korta pauser.
  • Intensivt: intensivt pass som är steget tuffare än medel. Tempot är lite högre och övningarna tuffare.
  • Högintensivt: högintensiv träning med och utan redskap. Det är knappt någon vila under dessa pass. Du bör vara simkunnig och inte rädd för att bli helt blöt.


Se priser här