Gå till innehåll

Sundbybergs stad

Sundbybergs stad

E-tjänster

Sundbybergs stads e-tjänster gör det möjligt för dig som boende eller verksam i Sundbyberg att sköta dina ärenden digitalt.

När du utför ett ärende via en e-tjänst gör du det digitalt, när som helst på dygnet. Din ansökan eller anmälan går digitalt direkt till en handläggare.

Ärenden via blanketter

Om du inte kan göra ditt ärende via e-tjänst eller om det inte finns en e-tjänst skriver du ut aktuell blankett, fyller i den och signerar med penna.

Den ifyllda blanketten skickas in till Sundbybergs stad till den adress som är angiven på blanketten. Ärenden som skapas vid inskickad blankett går inte att följa via Mina sidor.

Kontakt för en e-tjänst

Har du frågor om en specifik e-tjänst eller ett specifikt ärende använder du kontaktinformationen som finns på den e-tjänstens startsida.

Har du en synpunkt eller vill skicka in en felanmälan om en e-tjänst eller någonting annat på sidan för e-tjänster använder du e-tjänsten för felanmälan.

Lämna synpunkt eller felanmäl en e-tjänst Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Senast uppdaterad: 4 september 2024